FAQ

Intrebări frecvente

Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor. Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Maecenas faucibus mollis interdum. Donec id elit non mi porta gravida at eget metus.

1. Cum functioneaza GrupDeal?

In fiecare zi avem promotii noi, pe care le vei primi si tu daca te abonezi la emailul zilnic.

2. Am comandat un produs si am gresit datele de facturare. Se poate refactura comanda?

In cazul in care comanda este finalizata modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii si emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile si doar pentru facturile ce depasesc valoarea de 500 ron. Pentru a solicita o refacturare, completati o cerere atat cu datele comenzii refacute cat si noile date de facturare.

3. Care este avantajul unei comenzi online ?

Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje: a) Comenzile pot fi inregistrate la orice ora, fiind preluate in ordinea inregistrariilor; b) Rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii daca acesteab au statusul  IN STOC ; c) Poti verifica direct din contul tau GrupDeal traseul comenzii de la inregistrarea ei pana la livrare.

4. Cand se livreaza comanda mea ?

Pentru produsele vandute de GrupDeal, imediat ce predam curierului comanda ta vei primi un email care va contine data estimativa de livrare. Daca ai comandat un produs vandut de catre un partener GrupDeal comanda ta va fi livrata prin curier  in aproximativ 24-48 de ore. Termenul concret de livrare iti va fi comunicat de catre partenerul GrupDeal.

5. Nu am primit factura. Ce fac ?

In momentul in care comanda ta este predata curierului, iti vom trimite un email cu detaliile despre livrare si vom atasa si factura.

6. Nu sunt multumit de produs. Cum procedez pentru retur ?

Verifica daca produsul este eligibil pentru retur si apoi completeaza formularul de retur cel tarziu in a 30-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat in ambalajul original.

7. Produs defect vandut si comercializat de catre partenerii GrupDeal, cum procedez ?

Garantia produselor achizitionate de la partenerii nostri este asigurata de catre partenerul care a vandut produsul sau de catre central de service autorizat al producatorului , dupa caz

8. Cum pot anula sau modifica o comanda deja activa?

O comanda activa se poate modifica sau anula telefonic, sau la adresa de email contact@grupdeal.ro

9. Am primit coletul incomplet. Imi lipsesc cateva accesorii. Cum procedez ?

Daca ai constat ca iti lipsesc anumite accesorii din colet, iti recomandam san e aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului. Orice sesizare ulterioara un va putea fi solutionata pozitiv.

10. Produsul primit prezinta un defect fizic. Cum procedez?

Daca produsul are un defect fizic , este lovit, zgariat, fisurat, spart, ciobit, iti recomdam sa refuzi livrarea. Daca totusi ai acceptat coletul, iti recomandam sa nu folosesti produsul sis a ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la livrare. Orice sesizare ulterioara un va putea fi dolutionata pozitiv.

11. Am primit alt produs decat cel comandat. Ce trebuie sa fac ?

Daca ai primit alt produs decat cel comandat iti recomandam sa refuzi coletul la livrare. In cazul in care ai acceptat coletul te rugam sa ne contactezi prin email completand atat datele comenzii, cat si denumirea produsului livrat.

12. Nu mai vreau sa primesc ofertele pe email.

Daca citesti acest raspuns, deja ne pare rau. Totusi daca un te convinge nimic sa primesti  promotiile zilnice in continuare, acceseaza unul din e-maillurile zilnice , si la sfarsitul mesajului vei gasi butonul DEZABONARE. Dai click si ajungi in pagina GrupDeal, unde primesti si mesajul de confirmare a dezabonarii.

Daca exista ceva ce te-ar convinge sa ramai, anunta-ne imediat si vedem ce putem face

13. Promotia care ma interesa a expirat intre timp. Cum o mai pot cumpara?

Exista o solutie: daca promotia a expirat de cel mult 3 zile, mai poti plati prin transfer bancar in urmatoarele 2 zile. Daca un ai dátele necesare pentru efectuarea platii, anunta-ne pentru a-ti da detaliile necesare.

Daca oferta a expirat de mult timp poti face o precomanda. In acest caz noi vom sti ca exista interés pentrun oferta si putem avea in vedere reactivarea ei.

Reset Password
Compare items
  • Total (0)
Compare